Wakacyjny półmetek

Połowa wyczekiwanych wakacji już za nami … Jak szybko nam zleciał ten czas! A to wszystko
za sprawą licznych wyjść, atrakcji i przygód, jakich nam było dane doświadczyć w tym – jakże upalnym! – lipcu. Musimy przyznać, że nasz grafik był zdecydowanie baaardzo napięty.

Lipiec zaczęliśmy w bardzo eleganckim i kulturalnym tonie. Pierwszym naszym wyjściem było wyjście do Teatru Rozrywki w Chorzowie na spektakl pod tytułem „Księżniczka na ziarnku grochu”.
Z pewnością nie było to nasze ostatnie wyjście do teatru, ponieważ bawiliśmy się znakomicie!

Nasi najmłodsi podopieczni mieli okazję wybrać się na wycieczkę do Gospodarstwa Agroturystycznego RANCZO w Proboszczowicach. Maluchy same przygotowały sobie śniadanie, odwiedziły zwierzęta gospodarskie, dowiedziały się, z czego powstaje m. in. kawa czy chleb, a także mogły przejechać się na krótką przejażdżkę traktorem.

Podczas tych największych upałów próbowaliśmy chociaż trochę ochłodzić się na basenie. Tym razem wybraliśmy się do Parku Wodnego NEMO w Dąbrowie Górniczej. Baseny rekreacyjne, baseny sportowe, baseny odkryte, zjeżdżalnie, jacuzzi – było w czym wybierać.

Korzystaliśmy również z atrakcji, które były dla naszych dzieciaków nie lada wyzwaniem. Jesteśmy z nich bardzo dumni, ponieważ wszyscy wykazali się odwagą i podjęli wyzwanie. W pojedynku ścianka wspinaczkowa vs dzieciaki z seniora: 0-1 dla naszych podopiecznych!

Wycieczką, na którą wszyscy czekaliśmy z niecierpliwością była niezaprzeczalnie wycieczka do Parku Miniatur w Inwałdzie. Ileż tam było atrakcji i cudownych miejsc do zobaczenia! Chwilami sami nie wiedzieliśmy, gdzie najpierw mamy się udać oraz czy aby na pewno wystarczy nam czasu, aby zwiedzić i zobaczyć wszystko. Ten wyjazd był nieco inny i wyjątkowy, ponieważ do Inwałdu wybraliśmy się całymi rodzinami. Było naprawdę fantastycznie!

Jest takie miejsce w Katowicach, do którego baardzo lubimy wracać, a mianowicie Wrotka Katowice – Roller Disco. Jedni już dawno opanowali doskonale jazdę na wrotkach, inni dopiero zaczynają się uczyć, ale wszyscy w rytm muzyki bawią się na wrotkach tak samo świetnie.

A czym skusił nas w tym roku Ustroń? Ano Leśnym Parkiem Niespodzianek – ogrodem zoologicznym. Wspinaczka pod górę – przyznajemy – nie należała do najłatwiejszych, ale daliśmy radę! W ogrodzie spotkaliśmy wielu naszych zwierzęcych przyjaciół: były kozy, żubry, sarny a także alpaki. Na terenie ogrodu mogliśmy również wziąć udział w pokazie lotów ptaków. Pięknie zaprezentowały się m. in. orły czy też sowy. Zarówno pokazy tych większych jak i tych mniejszych ptaków zrobiły na nas ogromne wrażenie. Wycieczkę zakończyliśmy odpoczywając chwilę nad rzeką Wisłą.

Oprócz powyżej wspomnianych wycieczek korzystamy także z atrakcji znajdujących się w naszym mieście. I tak na przykład wybraliśmy się ze starszymi dziećmi na miejski plac zabaw.

Zarówno Ci najmłodsi jak i najstarsi w czasie wakacji angażują się w różnego rodzaju zabawy i zajęcia sportowe. Staramy się na co dzień dbać o nasz wszechstronny rozwój, także ten fizyczny.

Rozwijamy także nasze talenty podczas zajęć artystycznych i nieskromnie przyznamy, że … idzie nam całkiem nieźle.

Podczas wakacji odbywają się także zajęcia z języka angielskiego, zajęcia ogólnorozwojowe oraz zajęcia z robotyki.

W tym miesiącu obchodziliśmy urodziny Sandry i Kuby. Jeszcze raz kochani życzymy
Wam wszystkiego co najlepsze, dużo uśmiechu na co dzień i spełnienia najskrytszych marzeń!

Zaglądajcie na naszą stronę i czekajcie na fotorelację z kolejnego miesiąca. Gwarantujemy
Wam, że sierpień będzie równie intensywny i atrakcyjny jak lipiec!