Sierpniowa moc atrakcji.

Od początku wakacji działo się nie mało tak więc i w drugiej połowie nie mogło zabraknąć rozrywek.

Zaczęliśmy od wyjścia do Parku Atrakcji „Ninja”. Idealne miejsce aby się wyskakać na trampolinach i wyszaleć do woli pokonując rozmaite tory przeszkód oraz wdrapać się na ściankę wspinaczkową.

Ze względu na deszczową pogodę to wyjście stało pod dużym znakiem zapytania ale aura w końcu nam dopisała aby wybrać się do największego tematycznego parku rozrywki w Polsce czyli „Legendii”, naszego Śląskiego Wesołego Miasteczka. Byli śmiałkowie, którzy odważyli się wsiąść do wagonika Skyflyer i to nie jeden raz. Ważne jednak, że każdy znalazł coś dla siebie a radości i zachwytów nie było końca.

3 4

Wszyscy byliśmy również pod wrażeniem naszego Stadionu Śląskiego. Zwiedzając go wraz z przewodnikiem poznaliśmy różne, ciekawe fakty z 65-letniej historii tego obiektu oraz podziwiać okolicę z wieży widokowej.

W letnich promieniach słońca skorzystaliśmy z uroków spaceru po leśnym kompleksie „Bażantarnia”, nad Rzęsę i pobliską plażę.

Bawiliśmy się na placach zabaw w Parku Miejskim i Parku Pszczelnik.

Był też czas na Wakacyjną Spartakiadę czyli poniedziałkową rywalizację drużynową i indywidualną na sali gimnastycznej „Śniadeka” a także zajęcia ruchowe i relaksacyjne w naszym ogródku.

W naszej stałej ofercie oczywiście nie mogło zabraknąć również zajęć artystycznych w ramach projektu „Rodzina Razem” oraz gier i zabaw ogólnorozwojowych.

10 11

W tym miesiącu dwa razy rozbłysnęły świeczki na tortach. Swoje urodzinki świętowały: 8 – letnia Maja i 7 – letnia Hania.

W ostatnim dniu wakacji uhonorowaliśmy naszych podopiecznych dyplomami i nagrodami. W „Wakacyjnej Spartakiadzie” I miejsce zajął Marcel, II – Wanessa, III – Helenka.

Natomiast w konkursie „Aktywne Wakacje” na podium znaleźli się:

Majka (I miejsce), Marcel (II miejsce) i Hania (III miejsce).

Dziękujemy Wszystkim, z którymi mogliśmy miło spędzić wakacyjny czas.